Używana przez Ciebie przeglądarka jest nieaktualna. Prosimy o aktualizację.
cofnij

Sprawozdanie z działań Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego

  • kancelaria

Publikujemy Sprawozdanie z działań Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego, który  w dniach 13-20 lipca br. koordynował działania związane z zanieczyszczeniem wody w  wodociągu na osiedlu Harmony.

Na podstawie uzyskanych wyników badań z dnia 16 i 18 lipca br.  zleconych przez Urząd Gminy we wszystkich sieciach w gminie, Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Pucku stwierdził prawidłową jakość wody pod względem bakteriologicznym we wszystkich wodociągach.

Całkowity koszt działań prowadzonych w zaistniałej sytuacji kryzysowej wyniósł  65.294,19  zł .

Ponad to Urząd Gminy zlecił rzeczoznawcy wyjaśnienie przyczyn zanieczyszczenia, o jego wynikach niezwłocznie poinformujemy.

UdostępnijShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter